آپدیت درایور سیستم با استفاده از نرم افزار IO-Bit Driver booster

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه
آپدیت درایور سیستم

درایور، رابط بین سخت افزار و سیستم عامل سیستم شماست. شرکت های سازنده سخت افزار سیستم با هر بار آپدیت سیستم عامل و نرم افزار ها درایور سخت افزاری سیستم را آپدیت میکنند و شما برای کارکرد بهینه سیستم و بعضا برای اجرای نرم افزار های بروز، نیاز به آپدیت درایور های سیستم خود دارید. آپدیت دستی هر درایور دردسر های خاص خود را داراست. از فیلتر بودن برخی از سایت های سازنده سخت افزار تا تعداد زیاد درایور ها برای دانلود و نصب همه باعث می شوند تا آپدیت درایور سیستم، کاری سخت شود.

نرم افزار IO-Bit driver booster با اسکن و بررسی تمام سخت افزار سیستم شما و مطابقت آنها با درایور های مربوط به هر قطعه، درایور هایی که نیاز به بروز رسانی دارند را به شما نمایش می دهد و شما با چند کلیک میتوانید تمامی درایور های سیستم خود، از کارت گرافیک تا مادربورد و فلش ها و کوچکترین قطعات سخت افزاری سیستم خود را بروز رسانی کنید. در ادامه روش آپدیت درایور سیستم با استفاده از این نرم افزار را مشاهده می کنیم.

پس از باز کردن نرم افزار و کلیک بر روی گزینه Scan نرم افزار تمامی سخت افزار و درایور های سیستم را بررسی می کند.

آپدیت درایور سیستم

برای دانلود نرم افزار IO-Bit driver booster کلیک کنید.

پس از آنکه اسکن سیستم به اتمام رسید در صفحه ای جدید تمامی درایور ها به شما نمایش داده می شود.

آپدیت درایور سیستم

در لیست نمایش داده شده شما می توانید تمام درایور ها را به یکباره انتخاب کنید یا درایور هایی که در حال حاضر نیاز به بروز رسانی دارند را انتخاب کرده و با کلیک بر روی گزینه Update Now درایور ها را بروز رسانی کنید.

آپدیت درایور سیستم

پس از گذشت چند دقیقه (بنا به حجم فایل و سرعت اینترنت شما ممکن است متفاوت باشد) درایور های انتخابی شما آپدیت می شوند و ممکن است سیستم نیاز به ری استارت (restart) داشته باشد.

پس از آن با باز کردن مجدد نرم افزار می توانید مشاهده کنید که درایور های انتخابی بروز شده اند و تاریخ و نسخه درایور را مشاهده کنید.

 

 

 

دیدگاه