دانلود و نصب نرم افزار تویین موشن 2024

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 5 دقیقه

دانلود فایل نصبی نرم افزار تویین موشن بدون فیلترشکن

تویین موشن یک نرم افزار یا اصطلاحا موتور رندری هست که میشه با اون انیمیشن ها و رندرهای فوق العاده با کیفیتی گرفت. یعنی شما کافیه فقط یک مدل سه بعدی خام رو واردش کنید و آبجکت گذاری کنید و متریال بدید و نورپردازی حرفه ای کنید و در نهایت خروجی های کارتون رو ببینید.

دانلود و نصب تویین موشن بدون استفاده از فیلتر شکن:

تا الان برای دانلود و نصب نرم افزار تویین موشن باید از فیلترشکن استفاده می شد.از این پس شما میتونید به کمک این فایل ها به راحتی و بدون استفاده از فیلترشکن نرم افزار تویین موشن را نصب و از اون استفاده کنید.

دانلود نرم‌افزار Twinmotion

معرفی Twinmotion

Twinmotion یک نرم‌افزار قدرتمند و کاربرپسند برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی و واقعیت مجازی است که توسط کمپانی Epic Games توسعه داده شده است. این نرم‌افزار به معماران، طراحان داخلی، و متخصصان صنعت ساخت و ساز امکان می‌دهد تا به راحتی و با سرعت بالا، پروژه‌های خود را به تصاویر و ویدئوهای واقع‌گرایانه تبدیل کنند.

ویژگی‌های برجسته Twinmotion

  1. رابط کاربری ساده و کاربرپسند: Twinmotion با داشتن رابط کاربری ساده و بصری، امکان استفاده آسان را برای کاربران با سطوح مختلف تجربه فراهم می‌کند.
  2. ریل‌تایم: این نرم‌افزار با ارائه قابلیت رندرینگ در ریل‌تایم، به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات را به صورت فوری مشاهده کنند.
  3. کتابخانه گسترده: Twinmotion دارای کتابخانه‌ای غنی از اشیا، متریال‌ها و گیاهان است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی پروژه‌های خود را تکمیل کنند.
  4. پشتیبانی تویین‌موشن از VR: از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند و امکان تجربه پروژه‌ها در محیط‌های واقعیت مجازی را فراهم می‌سازد.
  5. یکپارچگی با نرم‌افزارهای دیگر: این نرم‌افزار به خوبی با دیگر نرم‌افزارهای طراحی مانند SketchUp، Revit، و Rhino, 3DSMAX یکپارچه می‌شود.

سیستم مورد نیاز برای اجرای Twinmotion

  • سیستم عامل: Windows 10 (64-bit) یا macOS 10.14.6 و بالاتر
  • پردازنده: Intel Core i5 یا AMD Ryzen 5 و بالاتر
  • حافظه RAM: حداقل 8 گیگابایت (توصیه‌شده 16 گیگابایت)
  • کارت گرافیک : گرافیک 2 گیگ به بالا
    NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580 و بالاتر
  • فضای ذخیره‌سازی: حداقل 25 گیگابایت فضای خالی

نحوه دانلود و نصب Twinmotion

  1. مراجعه به وبسایت فیدار: برای دانلود آخرین نسخه از نرم‌افزار Twinmotion، به وبسایت رسمی گروه فیدار مراجعه کنید و به بخش دانلود و نصب نرم افزار تویین موشن وارد شوید (همین صفحه).
  2. دانلود ورژن مورد نظر: ورژن مورد نظرتون رو دانلود کنید (معمولا 8 پارت خواهد بود)
  3. اکسترکت کردن: بدون تغییر اسم فایل‌ها، روی پارت 1 دوبار کلیک چپ کنید و مسیر نصب نرم‌افزار را بدید و گزینه‌ی Extract را بزنید
  4. اجرای نرم‌افزار: به محل نصب برید و در پوشه‌‌ی درایو c و سپس program files و سپس Epic games وارد نسخه‌ی تویین‌موشن شوید( مثلا Twinmotion 2024.1) وارد فولدر Twinmotion شوید و سپس روی Binaries و Win64 کلیک کنید. موس رو به سمت پایین بیاید و آیکون Twinmotion 2024.1 را پیدا کنید. روی آن کلیک راست کرده و گزینه‌ی send to را بزنید و create desktop shortcut را فعال کنید تا شورتکات آن بر روی دسکتاپ ساخته شود. حالا می‌توانید آن را اجرا کنید

نتیجه‌گیری

نرم‌افزار Twinmotion یکی از بهترین ابزارها برای ایجاد مدل‌های سه‌بعدی و انیمیشن‌های واقع‌گرایانه است. با ویژگی‌های منحصر به فرد و کاربری ساده، این نرم‌افزار می‌تواند به طراحان کمک کند تا پروژه‌های خود را به سطح جدیدی از کیفیت و واقع‌گرایی برسانند. برای بهره‌برداری از تمام امکانات و ویژگی‌های این نرم‌افزار، همین امروز اقدام به دانلود و نصب Twinmotion کنید.


سوالات متداول

1. آیا Twinmotion روی لپ‌تاپ‌های معمولی اجرا می‌شود؟ Twinmotion به سیستم‌های با سخت‌افزار متوسط نیاز دارد، اما با لپ‌تاپ‌هایی که دارای مشخصات حداقل هستند نیز قابل اجراست. البته برای بهترین عملکرد، سیستم با مشخصات توصیه‌شده مناسب‌تر است.

2. چگونه می‌توانم از پروژه‌های Twinmotion در دیگر نرم‌افزارها استفاده کنم؟ Twinmotion امکان یکپارچه‌سازی و تبادل داده با نرم‌افزارهای دیگری مانند SketchUp، Revit، و Rhino را دارد. شما می‌توانید پروژه‌های خود را به فرمت‌های مختلف خروجی بگیرید و در این نرم‌افزارها استفاده کنید.

 
  • حجم فایل 15GB
  • دسته بندی فایل نصبی نرم افزار تویین موشن
  • پسوند exe,Rar
  • نرم افزار Twinmotion

نسخه‌ی نهایی Twinmotion 2024.1 برای اولین بار در ایران با تمام امکانات بدون لوگــــوی تویین موشــــن و بدون محدودیت رزولوشن

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 1

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 2

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 3

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 4

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 5

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 6

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 7

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2024.1-پارت 8

نسخه‌ی نهایی Twinmotion 2023.2 با تمام امکانات

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 1

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 2

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 3

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 4

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 5

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 6

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 7

فایل نصبی نرم افزار تویین موشن نسخه 2023.2-پارت 8

دیدگاه

115 نظر تاکنون ارسال شده است
  1. سلام رویت من 2024 هست واصلا این نسخه توین موشن که دانلود و نصب کردم رو تشخیص نمیده میشه راهنمایی کنین؟ این نسخه به رویت متصل میشه؟

    • سلام وقت بخیر. اگر در اتصال به تویین‌موشن مشکل داشتید، خروجی data smith بگیرید و فایلتون رو خروجی بگیرید و وارد تویین موشن کنید
      هر تغییری هم داشتید میتونید مجدد روی فایل قبلی داخل تویین‌موشن رفرش کنید